خانه / شیشه / فروش عمده شیشه لمینت

فروش عمده شیشه لمینت

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت نوع جدیدی از شیشه است که با توجه ویژگی هایی که داره دارای موارد مختلف است شیشه ساده در میل های مختلفی در بازار موجوده و شما میتونید برای مصارفتون از اون ها استفاده کنید اما این شیشه ها برای هر مواردی قابل استفاده نیستن چون که در زمان فشار زیاد و همچنین ضربه میتونن به قسمت های مختلفی که خاصیت برشی هم دارن تقسیم شن و باعث مصدوم شدن افراد بشن اما این شیشه دارای خاصیتیه که در زمان ضربه و فشار در صورت شکسته شدن  به قطعات کوچکتر تقسیم میشه و در یک لایه با نام PVB فرو میریزه و همین مورد باعث ایجاد امینت میشه چون که شیشه پخش نمیشه.

ضخامت شیشه لمینت

شیشه نشکن لمینت به طور معمول با ضخامت های 3 و 4 و 5 میلی تو بازار عرضه میشن. با توجه به کاربرد های مختلف شیشه لمینت در بخش های مختلف بدیهی که در ضخامت های مختلفی نصب و اجرا بشه. ضخامت این شیشه به مکان مورد استفاده شیشه بستگی داره. در شیشه های لمینت برای ایجاد استحکام بیشتر معمولا از چند لایه شیشه استفاده میشه.

در مواقعی که شیشه با مقاومت متوسط مد نظره از دو لایه شیشه و طلق میانی استفاده میشه. بنابراین با توجه به کاربرد شیشه، ضخامت اون تعیین میشه. ضخامت شیشه لمینت تاثیر زیادی در بیشتر شدن مقاومت شیشه داره. امنیت، کاهش آلودگی صوتی و حرارتی از مزایای اصلی این شیشه که با افزایش ضخامت این ویژگی ها تقویت میشه. البته شیشه های لمینت در کمترین ضخامت هم مقاومت لازم رو داره.

ویژگی های شیشه لمینت

  •  نشکن بودن شیشه لمینت و مقاومت در برابر ضربات مکانیکی محکم
  •     کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از ورود سر و صدای بیرونی به فضای داخلی
  •     ایمنی لمینت به دلیل وجود لایه طلق پلیمری در بین دو لایه شیشه سکوریت
  •     ایجاد عایق حرارتی و جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال
  •     جلوگیری از عبور اشعه مضر UV نور خورشید به فضای داخلی
  •     محافظت از ساختمان در برابر نیروی باد
  •     عملکرد مناسب در محیط مرطوب
  •     شفافیت و زیبایی شیشه های لمینت در نمای ساختمان و پارتیشن شیشه ای

کاربرد شیشه لمینت

به طور کلی در حال حاضر استفاده از شیشه های ایمن و مقاوم مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت در ساختمان سازی بسیار استفاده میشه. اما از این شیشه به دلیل مقاومت زیاد در شیشه جلوی خودروها هم استفاده میشه. یکی از کاربرد های این شیشه، کاربرد آن به عنوان یک شیشه ضد سرقت. این خاصیت باعث به کار بردن این شیشه در مکان های که نیاز به امنیت بیشتری دارن مثل بانکها، طلافروشی ها، موزه ها و صرافی ها میشه.

بنابراین یکی دیگه از ویژگی های این شیشه ضد گلوله بودن و ضد سرقت بودن اون هاست. به طور کلی از این شیشه میشه تو بخش های مختلف ساختمون که نیاز به شیشه مقاوم دارن استفاده کرد. امروزه از شیشه های مقاوم در شکل های مختلف استفاده میشن. کاربرد این شیشه به عنوان شیشه ضد سرقت در مکان های امنیتی یکی از این موارده. با این وجود در واقع شیشه لمینت رو میشه در تمام بخش های ساختمون در نما ها و پارتیشن های عمودی و افقی کف و سقف و سایر مکان ها به کار برد.

قیمت شیشه لمینت

قیمت شیشه لمینت به موارد مختلفی بستگی دارد ارتفاع ، عرض ، نوع شیشه لمینت و همچنین تعداد میل این شیشه میتونه تو قیمت شیشه لمینت سفارشی شما تاثیر گذار باشه

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه و مشاوره رایگان با شماره  09123678286 تماس حاصل فرمایید.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده شیشه سکوریت

شیشه سکوریت (شیشه نشکن) یکی از مقاوم ترین انواع شیشه است که از اون در صنعت ساختمان استفاده میشه و از گروه شیشه های ایمنی است. مقاومت این شیشه به دلیل فرآیند حرارت دهی قوی که بر روی اون ها انجام میشه است. همچنین امکان تولید این شیشه تو رنگ ها و طرح های متنوع هم وجود داره.

دیدگاهتان را بنویسید