خانه / شیشه / فروش عمده شیشه لعابی

فروش عمده شیشه لعابی

شیشه لعابی چیست؟

شیشه لعابی شیشه ای است که دارای رنگ بوده و در خانه و منازل زیاد مورد استفاده قرار میگیره.شیشه لعابی رو هم میتونیم در خانه و هم در محل کار استفاده کنیم البته این نوع شیشه ها جذابیت و سیمای دلپذیری به نمای بیرونی ساختمون میدن و برای مشتریان خوش سلیقه بهترین انتخاب هستن.

از شیشه لعابی رنگی میتونیم در خیلی جاها استفاده کنیم که در اینجا به عنوان مثال: 1 – شیشه لعابی در حمام،2-شیشه لعابی در دیواره های جدا کننده 3- در آینه ها،4- در میز و اتاق خواب و بسیاری از دکوراسیون های مختلف استفاده میشه.

شیشه لعابی رنگی و یک رو :

شیشه لعابی رنگی و یک رو در کوراسیون داخل ساختمون کاربرد داره و از اون ها به عنوان روکشی برای تجهیزات و وسائل استفاده میکنن و یکی از بهترین جایگزین ها برای کاغذ دیواری هستن. شیشه لعابی مزیت های زیادی نسبت به کاغذ دیواری داره که میشه به ضد خش و حسایت بودن و امکان شست و شو و همچنین ضد ضربه بودن این دست از شیشه ها اشاره کرد.

ویژگی های شیشه لعابی

شیشه لعابی نور رو بازتاب میده،خیلی کاربردی و شیک و کارآمده و همچنین موجب پررنگ تر و بزرگ تر نشون دادن محیط هم میشه و از اون میتونیم در اغلب محیط ها مثل دفاتر اداری،هتل ها و رستوران ها و تالارها و لوازم چوبی خانه مانند کمد دیواری و حتی سرویس های بهداشتی و در بسیاری از لوازم دیگه استفاده کنیم.

این شیشه خیلی مقاوم و محکمه و همچنین در برابر رطوبت استحکام بالایی داره و میتونه در مناطق سرسبز و مرطوب هم استفاده بشه.شیشه لعابی در برابر حرارت هم از خودش استحکام نشون میده و برای مناطق کویری و بیابانی و گرم هم بشدت مناسبه.شیشه لعابی در برابر مواد و متریال های شیمیایی هم مقاومه و مثلا اسید و باز روی اون اثری ندارن.

شیشه لعابی حتی در برابر اشعه ماورای بنفش هم مقاومت کرده و  بهترین ماده برای استفاده در ساختار بیرونی ساختمونه.با این همه مزیت و مشخصه هایی که شیشه لعابی داره،تعجبی نداره که از محبوب ترین شیشه ها بوده و در همه جا از اون استفاده بشه و صاحبان خانه یا مستاجران در بدو ورود به خانه شان برای تغییر دکوراسیون داخلی،شیشه لعابی سفارش میدن.از این شیشه ها در همه جا و در آشپزخانه هم حتی میشه استفاده کرد.شیشه لعابی حتی در کابینت هم مورد استفاده قرار میگیره.

شیشه لعابی میتونه حتی روکشی ضد باکتری و میکروب داشته باشه و در بیمارستان و درمانگاه ها استفاده شه.این ویژگی های بی نظیر،شیشه لعابی رو از بقیه شیشه ها متمایز میکنه.همه شیشه های لعابی رنگی برای محیط زیت هم بی خطر بوده میتونن تا 20 رنگ داشته باشن.شیشه لعابی کیفیت هوای داخلی خانه رو هم با بیرون دادن ترکیبات طبیعی فرارVoc  ها حفظ میکنه.شیشه لعابی رو میشه با دیگر مواد مثل چوب،سنگ و استیل برای دکوراسیون داخلی خانه بکار برد.در نهایت میشه گفت شیشه لعابی علاوه بر مزایای بیشماری که داره و نصب راحت،همواره اولین توصیه به مشتریانه.

موارد استفاده شیشه لعابی

شیشه‌های رنگی لعابی برای هرگونه فضایی قابلیت استفاده دارن. به عنوان دیوارپوش در فضای داخلی از قبیل دیواره‌های پارکینگ، دیواره‌های لابی ورودی ساختمونها، راهروهای برج‌ها، پوشش دیواره حمام و سرویس‌های بهداشتی، دیواره بین کابینت در آشپزخانه، نمای بدنه کابینت، نمای دربهای کابینت، صفحه‌های کابینت، دیواره‌های آشپزخانه، پارتیشن‌های اداری، دربهای سرویس بهداشتی، شیشه روی میز ناهارخوری، شیشه رومیزی اداری، سقف‌های کاذب، سقف‌های کناف و حتی کف سرویس، کف اداره‌ها و حتی به عنوان دیوارپوش، تابلو، ستونهای پارکینگ در فضاهای خارجی استفاده میشن.

لعابی، سکوریت و لمینت

از قابلیتهای دیگه شیشه های لعابی، سکوریت و لمینته. در واقع شیشه‌های لعابی، قابلیت تمپرد شدن رو دارا هستن. با قرار دادن شیشه در کوره‌های سکوریت شیشه رو در دمای 400 تا 700 درجه سانتی‌گراد ذوب می‌کنن و بعد با سرد یکنواخت، شیشه سکوریت میشه. این عمل مقاومت شیشه رو در برابر ضربه و حرارت افزایش میده.

همینطور با قابلیت لمینت شدن امکان استفاده در پارتیشن‌های اداری و دربهای سرویس، دربهای اتاق و واحدهای تجاری رو داراست.

درواقع، بعد از سوراخکاری و سکوریت شدن شیشه‌های لعابی، به راحتی میشه از اون ها به عنوان گازهای رومیزی برقی و گازی، هودهای آشپزخانه، سینک‌های ظرفشویی، دربهای فر و اجاق گاز و مواردی از این دست استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه و مشاوره رایگان با شماره  09123678286 تماس حاصل فرمایید.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده شیشه لمینت

شیشه لمینت دارای خاصیتیه که در زمان ضربه و فشار در صورت شکسته شدن  به قطعات کوچکتر تقسیم میشه و در یک لایه با نام PVB فرو میریزه و همین مورد باعث ایجاد امینت میشه چون که شیشه پخش نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید